Sesongavslutning

Postet av Øystein Grødum den 29. Feb 2024

I kveld arrangerte vi sesongens siste klubbløp på Myra. Selv under langt fra ideelle forhold var det stor deltakelse og idrettsglede på isen. Siri stilte fullt konsentrert opp på 500m, det samme gjorde klubbens toppløper Påsan.

Påsan gikk 500meter på 37,30 på den myke isen. Han var forsiktig i inngangene da det var partier på isen som var dårlige.

Etter løpet ble det servert taco til kveldsmat. Det ble også utdeling av pokaler foretatt av selveste Påsan, noe som var stor stas :-).

Dette er siste uka med is, til søndag stenger banen for sesongen, så får vi håpe rehabiliteringsarbeidene kommer raskt igang!

Noen løpere er ikke helt ferdig med sesongen, neste helg deltar Isac og Aksel i Vikingrace i Nederland mens noen tar turen til Stavanger og rekordløpet.

Ønsker å takke løperne og ikke minst funksjonærene som muliggjør at vi kan arrangere løp for sesongen!

Resultater Klubbløp Arendal Skøitelub 29-02-2024.